Algemene voorwaarden

Weigeren van een bestelling

Bestellingen worden geweigerd in de volgende gevallen:

  • Het totaalbedrag van uw bestelling kan niet worden afgeschreven van uw rekening
  • Uw kredietkaartmaatschappij geeft geen autorisatie voor het bedrag van uw geplaatste bestelling.
  • U voldoet niet aan de bestelvoorwaarden.

Klachten

Klachten of betwistingen dienen binnen de 14 dagen na levering gemeld te worden.

Annuleren van een bestelling

Wanneer u gebruik wenst te maken van het herroepingsrecht om een bestelling te annuleren, moet dit gebeuren binnen de 14 kalenderdagen vanaf de dag die volgt op de levering van het product. Wij betalen het aankoopbedrag aan u terug binnen de 14 dagen na ontvangst van de retour. De retourskosten zijn voor rekening van de consument. De bestelling moet in dezelfde staat geretourneerd worden als ze door u ontvangen werd, en voldoende gefrankeerd en goed verpakt.

Wanneer u uw bestelling niet in dezelfde staat retourneert als die waarin u de producten ontvangen heeft kunnen wij de bestelling en/of de verzendingskosten van de bestelling op u verhalen.

Levering van beschadigde, gebrekkige en/of foutieve producten

Voor verzending kijken we onze producten steeds na op fouten en beschadigingen. De boeken worden vervolgens zorgvuldig verpakt in een stevige boekverpakking of in een dubbele golfkarton doos.

In geval van levering van een beschadigd of een gebrekkig product, kan u uw bestelling kosteloos laten ruilen onder voorwaarde dat deze vaststelling binnen de 14 kalenderdagen na ontvangst van het product plaatsvindt en u een bewijs van de verzendkosten bijsluit bij retournering. In geval van retourzending bij beschadigde en/of gebrekkige producten betalen wij u de verzendkosten voor retourneren terug en leveren wij u kosteloos een ruilexemplaar. Indien de betreffende bestelling uit voorraad is betalen wij u het bedrag van deze bestelling terug. Indien de bestelling uit meer dan een product bestaat, en u niet alle producten retourneert, worden de verzendkosten noch de retourkosten vergoed.

Producten waarvan de beschadiging / het gebrek duidelijk vermeld werd op de webshop of via e-mail en producten die als tweedehands op de webshop worden aangeboden, kunnen niet geruild of vergoed worden.

In geval van een foutieve levering kan u uw bestelling kosteloos laten terugbetalen onder voorwaarde dat deze vaststelling binnen de 14 dagen plaatsvindt en u een bewijs van de verzendkost bijsluit bij retournering.

Producten moeten geretourneerd worden naar

Ria Schulpen
Kortrijkstraat 19
2140 Borgerhout
(België)

Nog problemen of vragen? Mail naar space@bries.be